środa, 14 grudnia 2011

Nie martwcie się!

Hej. Wiem, że długo mnie tu nie było jednak jest dużo powodów.

1.Próbne Egzaminy Gimnazjalne.

2.Rodzina.

3.Nauka.

4.Przyjaciele.

5.Chłopak.

6.Blogger.

Ja o tym ostatnim punkcie. Blogger tak jak ostatnio onet spłatał mi figla. Nie wiem dlaczego nie moge wkleić postów, pisać tak ale nie wkleić. Mam dość, każdy miałby dość gdyby ciągle przytrafiało mu się to samo.
Ale oświadczam wam, że żaden głupi kaprys portali mnie nie powstrzyma przed pisaniem. Chce pisać, chce doskonalić swój styl. Jednak muszę to wszystko przemyśleć i poukładać sobie. Zwłaszcza, że ostatnio na kilka opowiadań nie mam weny a przybywają mi pomysły na nowe. Frustruje mnie to, ze zaczynam coś a potem nie mogę tego dokończyć. Dlatego muszę odpocząć, wiec biorę sobie urlop na święta.  Na pewno zrezygnuję z bloggera no bo co innego mam zrobić? Wrócę na onet i zrobię sobie jeden blog na który będę dawać opowiadania yaoi. Wszystkie posty z blogów które zamierzam kontynuować pojawią się jeszcze w tym tygodniu a także prologi do nowych opowiadań, których raczej dużo nie będzie bo od dzisiaj zamierzam pisać na zapas by nie mieć poślizgów. Mam nadzieje, że was nie rozczarowałam chociaż ja sama siebie tak. Chce doprowadzić te blogi, te historie do końca. I zrobię to.W następnym poście podam adres nowego bloga.
Kocham was i przepraszam strasznie.
Lenalee13.



Nowy adres bloga:

2 komentarze:

  1. Yaoi? A może yuri?
    Zobacz życie zwykłych ludzi i ich niezwykłej miłości. Może chcesz zobaczyć mistyczna miłość... Elfów? Magów?
    Przeczytaj o uczuciu pięknym, niewinnym, zaborczym, agresywnych.
    Zobacz, jak wygląda miłość miedzy kobietami, a jak między mężczyznami. Czy zawsze jest tak, jak mówią?
    Sprawdź!
    I może skusisz się, by napisać własną fantastyczną opowieść?

    Zapraszamy na: http://kronikinaszychhomo.blogspot.com/
    Mot i Shading.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawi się tu coś jeszcze czy już zapomniałaś o tym blogu? Bo może jestem jedyną osobą która czeka aż coś jeszcze naskrobiesz np na Itasasu and the baby's :) Pomyśl że ktoś jeszcze czeka na twoje opowiadanka

    OdpowiedzUsuń