wtorek, 13 września 2011

Jesienne Porządki : czyli co zniknie a co się pojawi.

Moje drogie panie i nieliczni panowie(tak wiem Vic, Pat że to czytacie). Chciałabym ogłosić jesienne porządki na blogu!
Czyli że:
Zniknie kilka blogów ale tylko te na których nie mam jeszcze notki a mianowicie:
-Rzym
-HP i Sanguinem Sitire
i
-Więzienne życie
Dlaczego?
Ponieważ chce je napisać do połowy i wstawić dopiero potem, tak tylko zaśmiecają biedny blogger.
Jeżeli chodzi o Regulusa to zostaje on tak jak jest bo mam już pierwszy rozdział z prologiem ale data publikacji jest określona i prędzej sie rozdział nie pojawi.
Chciałabym powiedzieć miłośników Księgi Kłamstw na blogu Świat Harrego Pottera że zniknie on chwilowo z bloga, dlatego, że chce poprawić całe opowiadanie, zmienić trochę fabułę i dać rozdziały do bety. Potrwa to jakiś miesiąc, jednak nie rozpaczajcie bo w następnym tygodniu pojawią się dwa rozdziały HP i Świat Mugoli, mam nadzieje że spodobają sie wam, na razie jestem w połowie pierwszego, ale się wyrobię nei martwcie się. 
Tak skupię się na tych blogach które juz pozaczynałam, ale pojawi się też coś nowego.
A mianowicie w drodze czekają jeszcze dwa blogi.
-Listy do nikąd.
Jest to historia dość dramatyczna jeżeli mam wam szczerze powiedzieć, pojawi się po tym jak napisze 10 rozdzialików.
-Szare Łabędzie
Niestety dla fanek i fanów Yaoi nie jest to blog o związku homoseksualnym, jest to historia całkowicie hetero, no może sie skusze i wplotę tam jakiś niegrzeczny wątek. On pojawi się już w przeciągu dwóch tygodni bo mam już dwa rozdziały i prolog, tak więc długo nie będziecie czekać, oczywiście jak ktoś to będzie czytał. Ostrzegam że jest to trylogia, nie wiem czy długa, sami ocenicie. Opowiada ona o Rodzie Malfoyów, podzieliłam je na trzy strefy czasowe"
-Losy Ojca Lucjusza,
-Losy Lucjusza,
-Losy Draco.
Dlatego trylogia.
Będzie o ich sekretach, przyszłych małżonkach i ogólnie o ich życiu.
Mi się podoba i wam też się chyba spodoba.
Jeżeli coś sie wam nie podoba, lub nie rozumie zbytnio to zapraszam na gg, lub pod notką proszę o komcie, odpowiem na każde pytania.
Całuję i dziękuję
Lenalee13
^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz